کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

راه اندازی و تعمیر شبکه و کامپیوتر در محل

  OSS یا سیستم پشتیبانی عملیات، سیستم های کامپیوتری مورد استفاده برای ارائه دهنگان خدمات از راه دور مانند سرویس دهندگان پهنای باند، اینترنت ، انتقال صدا و ... می باشد.


 OSS سیستم شبکه ای مورد استفاده در شبکه مخابراتی و ارتباطی جهت تسهیل و خودکارسازی فرایندهای پشتیبانی، مانند نگهداری تجهیزات شبکه، تامین خدمات، پیکره بندی عناصر شبکه (Router، DSLAM و ... ) و مدیریت خطاهای ناشی از عملیات توسط افراد میباشد، به گونه ای که تمامی فرآیند ها به صورت بهینه و خودکار انجام خواهد شد و همچنین فرآیند پشتیبانی به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده و به طور خود کار و با حداقل دخالت افراد در پیکیره بندی و تشخیص خطا صورت می گیرد که خود باعث افزایش رضایت مشتریان خواهد شد. 



این سیستم با قرارگیری در کنار سیستم های BSS (سیستم پشتیبانی کسب و کار ) سیستم مکملی را تحت نام BSS/OSS یا B/OSS تشکیل می دهد، که می توان از آن برای نحوه برخورد با مشتریان و پشتیبانی فرایندهایی مانند نحوه سفارش گیری، پردازش صورت حساب و دریافت پرداخت های مالی استفاده نمود. با رشد روز افزون استفاده از پهنای باند و سیستم های انتقال صدا و تصویر برروی بستر اینترنت توسط سازمان ها و کاربران خانگی، استفاده از OSS و سیستم های مدیریت شبکه به عنوان یک نیاز رقابتی و همچنین بر آوردن نیازهای پشتیبانی عملیات رو به افزایش است.




دفتر :         88927398 -88927399


همراه:                  09125149569



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد