پشتیبانی کامل برای شرکت هایی که کارشناس شبکه در اختیار ندارند طراحی شده است و مناسب کسانی
می باشد که ترجیح می دهند به فعالیت های خود تمرکز داشته باشند.
با پشیتبانی جامع ما مسئولیت تمام نیازهای IT مشتریانمان را به عهده می گیریم،
بازدید های دوره ای پیرامون خدمات IT، ارائه مشاور IT در طول مدت همکاری و همچنین ارائه خدمات ارزش افزوده.
در مقایسه با هزینه های قبلی با ما خدمات بیشتری دریافت خواهید کرد.
خدماتمان را چگونه ارائه می دهیم؟
ما معتقدیم این ها تنها برخی از ویژگی هایی است که خدمات ما را متمایز و کم نظیر می
کند:
خدمت منحصر به فرد ما صرف کمترین زمان برای مراجعه و رفع مشکل برای مشتریان است.( مراجعه کمتر از 2 ساعت
در هر نقطه از تهران )
تمرکز بر رضایت مشتری و نه فقط ارائه خدمات فنی از معیار اصلی ما برای حفظ مشتریانمان است.
ارائه گزارش شفاف از تمام جوانب خدمات.
کارشناسان آموزش دیده و مجرب در زمینه ارائه خدمات به مشتریان.
انعطاف پذیری در ارائه خدمات،
که دقیقاً متناسب با نوع کسب و کار و نیاز شما طراحی می شود.
قیمت های رقابتی در قبال خدمات حرفه ای.
خدمات مکمل و همکاران متخصص برای برآورده کردن نیازهای IT شما.
ما تلاش می کنیم مشتریان دغدغه
ای از بابت مسائل ITنداشته باشند و با خیالی آسوده به کسب و کارشان تمرکز
کنند، ما برای این هدف 3 سال تلاش کرده ایم و اعتقاد داریم که تلاش ما هم
برای خودمان و هم برای مشتریانمان مثمر ثمر خواهد بود.
اگر شما تصمیمی جدی برای گرفتن
گزارش از وضعیت واقعی شبکه خود دارید و یا به دنبال راه کارهای جدید IT
هستید، ما می توانیم طی بازدید و ارائه گزارش و مشاوره رایگان رضایت
خاطر شما را فراهم نماییم.
خدمات پشتیبانی ما توسط یک
تیم از کارشناسان مجرب ویژه مشتریان ارائه می شود که از طریق پشتیبانی تلفنی و اینترنت نیز
شما را حمایت می کنند.
برخی از مشتریان یک قرارداد ماهانه را را
انتخاب می کنند که هزینه تمام خدمات در آن ثابت است. برخی نیز طی یک
قرارداد با کد اشتراک بنا به نوع خدمات دستمزد خدمات را پرداخت می کنند.
روی هم رفته در ارائه خدمات انعطاف پذیر هستیم
و خدماتی مختص نیازهای شما ارائه می دهیم.
برخی می خواهند یک نیروی مقیم در شرکت خود داشته باشند.
برخی می خواهند شبکه شان توسط کارشناس ما از راه دور کنترل شود.
برخی هم به هیچ کدام از این خدمات نیاز ندارند.
همه کارشناسان ما برای برقراری
ارتباط موثر با شرکت ها در تمام سطوح از دانش فنی مشتریان آموزش دیده اند.
آنها تلاش خواهند کرد تا دانش فنی مشتریانی را که نیاز به آموزش در زمینه
IT دارند را نیز به سطح قابل قبولی برسانند.
دیدگاه
بهترین در مشتری مداری
...
مهمتر از همه، ما می دانیم که حمایت از مشتری بسیار مهم تر از
پشتیبانی فنی است. ما معتقدیم اهمیت ارائه خدمات بیشتر از خود مشتری نیست.
همه تماسها توسط کارشناسان مجرب پاسخ داده می شوند. ما کارمندی نداریم که کارش فقط پاسخگویی به تلفن و ثبت تماس باشد.
75% مشکل مشتریان را تا 2 ساعت یا کمتر پس از تماس رفع می کنیم.
خدمات اینترنتی ما به مشتریان امکان ارائه خدمات پیشگیرانه از راه دور را قبل از مراجعه کارشناس را می دهد.
کارشناسان می توانند با زمان بندی دقیق برای مشتریان آسودگی خاطر آنان را از مراجعه به موقع خود فراهم آورند.
WWW.netmork.COM
هر آنگونه که مایل هستید با ما در ارتباط باشید.
"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"
تلفن تماس : 66371224(9821+) 26100584(9821+)
فکس: 26100574(9821+)
کارشناس پشتیبانی :09125149569
خبرگزاری با نفوذ Nikkei همواره مطالبی را پیش از وقوعشان اعلام میکند که بسیاری از آنها به حقیقت میپیوندند. در جدیدترین این خبرها این آژانش خبری ژاپنی اعلام کرده است که به طور قطع شرکت اپل در آیفون 8 از نمایشگر 5.8 اینچی با پنل OLED استفاده خواهد کرد. در ادامه با ماه همراه باشید.
در ادامه حدسیات و شایعاتی که در مورد نسل بعدی آیفون که قرار است در دهمین سال عرضه اولین نسخه از آن عرضه شود، وبسایت خبری ژاپنی و معتبر Nikkei اعلام کرده است که اپل برای سال 2017 سه مدل آیفون را در دست تولید خواهد داشت که اندازه نمایشگر بزرگترین نسخه 5.8 اینچی خواهد بود.
در کنار این خبر، وبسایت Nikkei مجموعه ای از پیش بینی هایی که آقای مینگ چی کوه، تحلیلگر ارشد موسسه KGI Securities که از مطمئن ترین پیشبینی کنندگان اطلاعات محصولات اپل است را نیز در کنار هم قرار داده و ویژگی های دیگری از این گوشی را پیشبینی کرده است.
در کنار آیفون 8 (یا هر اسم دیگری که خواهد داشت)، اپل یک نسخه 4.7 اینچی (شاید با نام آیفون 7 اس) و یک نسخه 5.5 اینچی (شاید با نام آیفون 7 اس پلاس) را نیز عرضه خواهد کرد که هر دوی آنها نمایشگر LCD خواهد داشت؛ این دقیقاً همان پیشبینی است که آقای کوه نیز پیش از این در مورد آیفون های سال 2018 اعلام کرده بود.
آخرین شایعه در مقاله جدید Nikkei هم این است که به واقع نامگذاری آیفون 8 به این نام، انتخاب یک نام بی مسمی برای این گوشی است، چرا که با وجود انتخاب نمایشگر به ابعاد 5.8 اینچ برای این گوشی، فضای فعال نمایشگر که در اختیار کاربر برای نمایش اطلاعات خواهد بود تنها بین 5.1 تا 5.15 اینچ است و مابقی آن مربوط به ناحیه ای میباشد که قرار است جایگزین دکمه Home گوشی شود و به ناحیه عملیاتی یا "Function Area" از آن یاد میشود.
علاوه بر آن آقای کوه نیز پیش از این اعلام کرده بود که دوربین جلوی آیفون 8 چیزی فراتر از همه اسمارت فون هایی خواهد بود که تا به امروز دیده ایم و حتی توسط آن میتوان عکس های سلفی سه بعدی نیز ثبت کرد و در کنار آن میتوان از سیستم شناسایی چهر متحول شده گوشی نیز جهت احراز هویت و بازگشایی صفحه قفل استفاده نمود. به نظر اپل قصد دارد سیستم احراز هویت از طرق اثر انگشت را به صورت کامل حذف نموده و تشخیص چهره را به صورت کامل جایگزین آن کند.
همچنین در ادامه این گزارش Nikkei اعلام کرده است که نمایشگر بزرگتر برای آیفون جدید باعث خواهد شد که متوسط قیمت آن بالاتر از این چیزی که امروز با آن روبرو هستیم رفته و به حدود 700 دلار برسد. البته همانطور که باید شنیده باشید، پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که قیمت تمام شده آیفون جدید برای کاربر را در حدود 1000 دلار پیشبینی کرده بودند که این گوشی را بیش از پیش به یک محصول لوکس و دور از دسترس کاربران عادی تبدیل میکند