کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

هکرها می توانند با استفاده از زیرنویس فیلم، کنترل سیستم کاربران را به دست بگیرند

عده زیادی از کاربران برای تماشای فیلم به زبان های خارجی، از زیرنویس هایی استفاده می کنند که به صورت جداگانه از فیلم، در وبسایت های مختلف قابل دانلود هستند.

حالا شرکت تحقیقات امنیتی «Checkpoint» آسیب پذیری جدیدی را در بعضی از مدیا پلیرها پیدا کرده که به هکرها اجازه می دهد با استفاده از زیرنویس های آلوده، کنترل سیستم را در اختیار بگیرند. بر اساس تخمین شرکت مذکور، حدود 200 میلیون کاربر در سراسر جهان به طور بالقوه در معرض این خطر قرار دارند.

تحقیقات تیم چکپوینت روش حمله جدیدی را نشان می دهد که با استفاده از آن، مجرمان سایبری می توانند از زیرنویس هایی که در مدیا پلیر بارگذاری می گردند برای دسترسی به اطلاعات قربانی استفاده کنند؛ چرا که زیرنویس های مذکور توسط سیستم به عنوان منابع ایمن و قابل اعتماد شناخته می شوند.

در این روش نیازی به کسب اجازه یا تایید کاربر وجود ندارد

پژوهش اخیر همچنین نشان می دهد که با اندکی دستکاری، هکرها قادر خواهند بود زیرنویس های آلوده خود را با امتیاز بالا به صدر فهرست سایت های مختلف انتقال دهند که احتمال دانلود شدن توسط کاربران را افزایش می دهد. برخلاف اکثر روش های حمله سایبری، در این روش نیاز به تایید یا اجازه خاصی از سوی کاربر وجود ندارد که همین امر خطر آن را دوچندان می کند.

مدیا پلیرهای «PopcornTime» ،«VLC» ،«Kodi» و «Stermio» در معرض خطر حملات مورد بحث قرار دارند که البته همه این اپلیکیشن ها در آپدیت اخیر خود، مشکل امنیتی مربوط به زیرنویس را برطرف کرده اند.

لازم به ذکر است اگر از نسخه های اصلی فیلم که به همراه زیرنویس عرضه می شوند استفاده کنید، مشکلی به وجود نخواهد آمد اما اگر بنا به هر دلیلی فایل های مورد نیاز را از منابع متفرقه تهیه کرده باشید، سیستم خود را در معرض خطر حمله هکرها قرار داده اید.

برنامه مخابرات برای افزایش مجدد نرخ مکالمات تلفن ثابت

رسول سراییان در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران با اشاره به پیشنهاد افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت در سال جاری، در پاسخ به گلایه سهامداران حقیقی مخابرات درخصوص فاصله قیمتی زیاد تعرفه تلفن ثابت و همراه گفت که انشاءالله دولت کمک کند امسال نیز بار دیگر تعرفه‌ها اضافه شود.

وی با بیان اینکه با توجه به وجود رقبا و پایدار نبودن افزایش درآمد مخابرات، افزایش تعرفه تنها رویکرد اصلی افزایش خدمات است، از افزایش 15 درصدی درآمد عملیاتی مخابرات در سال 95 خبر داد و گفت:

درآمد ۱۴۶ میلیارد تومانی مخابرات در سال 94 به 648 میلیارد تومان در سال 95 افزایش یافته است و با وجودی که در سال 94 تمامی نسبت‌های سودآوری شرکت مخابرات ایران به سمت نزول بود اما در سال 95 مسیر صعودی را طی کرد.

سراییان با اشاره به اینکه در سال 94 تعداد 19 شرکت استانی مخابرات زیان ده بودند که در سال 95 این تعداد به یک استان رسید، در مورد تدوین و تصویب سند 5 ساله نقشه راه شرکت مخابرات ایران، گفت:

فاز اول این سند در سال 95 با یکپارچه شدن شرکت‌های مخابرات استانی آغاز شد و طی دو تا سه سال آینده همگرایی ثابت و سیار رقم زده خواهد شد. هم اکنون شبکه ارتباطات سیار، مدرن‌ترین شبکه دنیا است و در چند سال آینده نیز مدرن‌ترین شبکه ارتباطات ثابت را خواهیم داشت. از سوی دیگر در سال 95 به دلیل رشد شبکه موبایل، رشد ترافیک در حوزه ثابت نیز رقم خورد.

مدیرعامل مخابرات با بیان اینکه رشد 35 درصدی ترافیک در حوزه دیتا با افزایش 25 درصدی درآمد در این حوزه همراه بوده است، ادامه داد:

در سال 94 درآمد مخابرات از دیتای ثابت 1200 میلیارد تومان و در سال 95 حدود 1600 میلیارد تومان برآورد می شود.

وی مجموع دارایی شرکت مخابرات را 32 میلیارد ریال در سال 95 عنوان کرد و به افزایش تعرفه های مخابراتی که بعد از 12 سال در سال 1395 انجام شد، اشاره کرد و افزود افزایش تعرفه ها قدم خوبی برای توسعه فعالیت ها است.

در مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام مخابرات به ازای هر سهم 333 ریال سود تقسیم شد. این میزان سهم با اعتراض سهامداران حقیقی روبه رو شد. همچنین مقرر شد پرداخت سود سهامداران از مرداد ماه سال جاری آغاز شود.

کارشناسان پشتیبانی شبکه "*شبکه تخصص ماست*"

 

 

    شرکت نتمارک مفتخر است برای سالیان متوالی پشتیبانی و نگهداری شبکه و زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت های معتبری را بر عهده دارد و رضایت مشتریان خود را با خدمات با کیفیت و قیمت مناسب جلب کرده است. همچنین شرکت نتمارک با داشتن تیم های فنی و تخصصی گزینه ی مناسبی برای صاحبان مشاغل و مدیریان کسب و کار به منظور انتخاب یک مشاور شبکه، پیمانکار شبکه و یا ناظر شبکه می باشد.

 

تیم های فنی و تخصصی نتمارک

 

    تیم طراحی و پیاده سازی شبکه

    تیم پشتیبانی و نگهداری شبکه

    تیم مشاوره، طراحی و پیاده سازی تلفن تحت شبکه ( ویپ ) VoIP

    تیم طراحی و پیاده سازی دیتاسنتر

    تیم طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای سفارشی

    تیم پسیو شبکه شامل اجرای کابل و داکت، دوربین مدار بسته، مرکز تلفن (سانترال)

 

 

 

    شرکت نتمارک مفتخر است برای سالیان متوالی پشتیبانی و نگهداری شبکه و زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت های معتبری را بر عهده دارد و رضایت مشتریان خود را با خدمات با کیفیت و قیمت مناسب جلب کرده است. همچنین شرکت نتمارک با داشتن تیم های فنی و تخصصی گزینه ی مناسبی برای صاحبان مشاغل و مدیریان کسب و کار به منظور انتخاب یک مشاور شبکه، پیمانکار شبکه و یا ناظر شبکه می باشد.

 

تیم های فنی و تخصصی نتمارک

 

    تیم طراحی و پیاده سازی شبکه

    تیم پشتیبانی و نگهداری شبکه

    تیم مشاوره، طراحی و پیاده سازی تلفن تحت شبکه ( ویپ ) VoIP

    تیم طراحی و پیاده سازی دیتاسنتر

    تیم طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای سفارشی

    تیم پسیو شبکه شامل اجرای کابل و داکت، دوربین مدار بسته، مرکز تلفن (سانترال)

 

 

 




هر آنگونه که مایل هستید با ما در ارتباط باشید.

"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"

 

 

تلفن تماس:

021-26100584

کارشناس پشتیبانی :

09125149569

شماره پیامک:  30002853122118