کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

پشتیبانی کامل برای شبکه شما


پشتیبانی کامل برای شرکت هایی که کارشناس شبکه در اختیار ندارند طراحی شده است و مناسب کسانی می باشد که ترجیح می دهند به فعالیت های خود تمرکز داشته باشند.
با پشیتبانی جامع ما مسئولیت تمام نیازهای IT مشتریانمان را به عهده می گیریم، بازدید های دوره ای پیرامون خدمات IT، ارائه مشاور IT در طول مدت همکاری و همچنین ارائه خدمات ارزش افزوده.
در مقایسه با هزینه های قبلی با ما خدمات بیشتری دریافت خواهید کرد.

 خدماتمان را چگونه ارائه می دهیم؟

ما معتقدیم این ها تنها برخی از ویژگی هایی است که خدمات ما را متمایز و کم نظیر می کند:

 خدمت منحصر به فرد ما صرف کمترین زمان برای مراجعه و رفع مشکل برای مشتریان است.( مراجعه کمتر از 2 ساعت در هر نقطه از تهران )
 تمرکز بر رضایت مشتری و نه فقط ارائه خدمات فنی از معیار اصلی ما برای حفظ مشتریانمان است.
 ارائه گزارش شفاف از تمام جوانب خدمات.
 کارشناسان آموزش دیده و مجرب در زمینه ارائه خدمات به مشتریان.
 انعطاف پذیری در ارائه خدمات، که دقیقاً متناسب با نوع کسب و کار و نیاز شما طراحی می شود.
 قیمت های رقابتی در قبال خدمات حرفه ای.
 خدمات مکمل و همکاران متخصص برای برآورده کردن نیازهای IT شما.

ما تلاش می کنیم مشتریان دغدغه ای از بابت مسائل ITنداشته باشند و با خیالی آسوده به کسب و کارشان تمرکز کنند، ما برای این هدف 3 سال تلاش کرده ایم و اعتقاد داریم که تلاش ما هم برای خودمان و هم برای مشتریانمان مثمر ثمر خواهد بود.

اگر شما تصمیمی جدی برای گرفتن گزارش از وضعیت واقعی شبکه خود دارید و یا به دنبال راه کارهای جدید IT هستید، ما می توانیم طی بازدید و ارائه گزارش و مشاوره رایگان رضایت خاطر شما را فراهم نماییم.

خدمات پشتیبانی ما توسط یک تیم از کارشناسان مجرب ویژه مشتریان ارائه می شود که از طریق پشتیبانی تلفنی و اینترنت نیز شما را حمایت می کنند.
برخی از مشتریان یک قرارداد ماهانه را را انتخاب می کنند که هزینه تمام خدمات در آن ثابت است. برخی نیز طی یک قرارداد با کد اشتراک بنا به نوع خدمات دستمزد خدمات را پرداخت می کنند. روی هم رفته در ارائه خدمات انعطاف پذیر هستیم و خدماتی مختص نیازهای شما ارائه می دهیم.
 برخی می خواهند یک نیروی مقیم در شرکت خود داشته باشند.
 برخی می خواهند شبکه شان توسط کارشناس ما از راه دور کنترل شود.
 برخی هم به هیچ کدام از این خدمات نیاز ندارند.

همه کارشناسان ما برای برقراری ارتباط موثر با شرکت ها در تمام سطوح از دانش فنی مشتریان آموزش دیده اند. آنها تلاش خواهند کرد تا دانش فنی مشتریانی را که نیاز به آموزش در زمینه IT دارند را نیز به سطح قابل قبولی برسانند.

 دیدگاه

بهترین در مشتری مداری ...
مهمتر از همه، ما می دانیم که حمایت از مشتری بسیار مهم تر از پشتیبانی فنی است. ما معتقدیم اهمیت ارائه خدمات بیشتر از خود مشتری نیست.
 همه تماسها توسط کارشناسان مجرب پاسخ داده می شوند. ما کارمندی نداریم که کارش فقط پاسخگویی به تلفن و ثبت تماس باشد.
 75% مشکل مشتریان را تا 2 ساعت یا کمتر پس از تماس رفع می کنیم.
 خدمات اینترنتی ما به مشتریان امکان ارائه خدمات پیشگیرانه از راه دور را قبل از مراجعه کارشناس را می دهد.
 کارشناسان می توانند با زمان بندی دقیق برای مشتریان آسودگی خاطر آنان را از مراجعه به موقع خود فراهم آورند.



        دفتر :

26100584

کارشناس پشتیبانی:

09125149569

            


مشاوره ، طراحی و پیاده سازی زیر ساخت شبکه های کامپیوتری

مشاوره ، طراحی و پیاده سازی زیر ساخت شبکه های کامپیوتری


هر سازمانی پس از مرحله­ ی راه­ اندازی شبکه­ ی کامپیوتری خود ، نیاز به فرایند پشتیبانی شبکه و نگه‌داری آن دارد و سرعت عمل در رفع مشکلات ، هنگام وقوع ، از اولویت ویژه­ای برخوردار است. اما دستیابی به چنین موقعیتی، بدون برنامه­ ریزی هدفمند و انجام پیش نیازها و پیش­ بینی­ های لازم میسر نیست. تهیه­ ی مستندات ضروری شبکه، شناسنامه­ ی سخت­ افزاری و نرم­ افزاری سیستم­ ها، شناسنامه­ ی کاربران و طراحی بازدیدها و سرویس­ های زمان­بندی شده، گام مؤثری در نیل به این هدف و موقعیت می­ باشد.  

فرایند پشتیبانی با ارائه راهکارهایی همچون،  سرکشی هفتگی و ارائه پشتیبانی فنی به کادر ITسازمان، استقرار تیم پشتیبانی شبکه به صورت پاره وقت و تمام وقت در محل مشتری شروع شده و تا تهیه­ ی مستندات ضروری شبکه، شناسنامه­ ی سخت­ افزاری و نرم­ افزاری سیستم­ ها، شناسنامه­ ی کاربران و طراحی بازدیدها و سرویس­ های زمان­بندی شده ادامه می یابد.


برخی خدمات شرکت نتمارک  زمینه ی پشتیبانی شبکه به شرح زیر میباشد:

  • عقد قراردادهای سالیانه پشتیبانی و نگهداری شبکه
  • ارائه سرویس های پیشگیرانه بصورت دوره های هفتگی، یک ماهه و سه ماهه با توجه به قرارداد
  • گردآوری و تهیه شناسنامه تجهیزات کامپیوتری موجود
  • تهیه مشخصات کامل سرور(ها)، سیستم­ها، سوئیچ(­ها)، روتر(ها) و ارایه­ ی شناسنامه­ ی تجهیزات
  • نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات Passive شبکه شامل: کابل، داکت، پریز و پچ ­پنل
  • نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات Active شبکه شامل: سوییچ، روتر و مودم ADSL
  • نگهداری و پشتیبانی از سخت‌افزار ایستگاه‌ های کاری شبکه
  • کنترل دایمی سخت­ افزارها و نرم­ افزارها برای کاهش بروز مشکلات و کوتاه­ کردن زمان حل مشکل
  • اعزام کارشناس پس از حداکثر 2 ساعت
  • پشتیبانی شبکه بصورت آنلاین 
  • پشتیبانی تلفنی


26100584

کارشناس پشتیبانی

09125149569




نتمارک | بزرگترین مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه ای

 

آیا برای هر مشکل کوچکی رایانه خود را به تعمیرگاه می برید؟

آیا در هنگام خرابی و مشکلات رایانه دغدغه فایلهای شخصی خود را دارید؟

آیا برای بروز رسانی آنتی ویروس خود به مشکل برخورده اید؟

آیا دوست دارید خودتان ویندوز رایانه تان را تعمیر و یا تغویض کنید؟

آیا دوست دارید خودتان مشکل رایانه تان را رفع کنید؟




021-26100584

و

021-26100574


پاسخگویی تلفنی توسط مشاورین و کارشناسان مجرب


در مورد رفع مشکلات و سئوالات شما در زمینه رایانه و اینترنت





WWW.netmork.COM


هر آنگونه که مایل هستید با ما در ارتباط باشید.

"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"

تلفن  تماس :                                 26100584  (9821+)

فکس:                                      26100574  (9821+)

شماره پیامک:  30002853122118

   ادامه مطلب ...