کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

سیلیکون ولی مشتری جدید سرمایه گذاری روی تلگرام؛ پیام رسان محبوب یک گام تا راه‌اندازی بلاک چین

برخی از شرکت‌های مطرح سیلیکون ولی از تمایل خود برای سرمایه گذاری روی پلتفرم پیام رسان تلگرام خبر داده‌اند. این سرمایه‌گذاری با هدف تامین بودجه راه‌اندازی بستر بلاک‌چین برای تلگرام انجام خواهد شد که ساختار این پیام‌رسان محبوب را تا حد زیادی تغییر می‌دهد.

فایننشیال تایمز در گزارش جدید خود مدعی شده Kleiner Perkins Caufield & Byers به عنوان یکی از پشتیبان‌های اولیه گوگل و آمازون که پشتیبانی در امر تامین سرمایه را برای اوبر و توییتر هم در کارنامه خود دارد از تمایل خود برای سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیون دلاری روی تلگرام خبر داده‌ است. علاوه بر این نام، عناوین دیگری هم در لیست مشتاقان سرمایه‌گذاری روی تلگرام به چشم می‌خورد.  

تلگرام که گفته می‌شود ماهیانه ۱۷۰ میلیون کاربر فعال دارد به دنبال جمع‌آوری سرمایه ۱.۲ میلیون دلاری از طریق عرضه اولیه ارز دیجیتالی خود است. فایننشیال تایمز مدعی شده شرکت‌های سرمایه‌گذار سیلیکون ولی، خرید این ارز دیجیتالی را در دستورکار قرار خواهند داد تا به این ترتیب از فعالیت‌های این استارت‌آپ نیز پشتیبانی کنند.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری محدودی در سال گذشته، تمرکز روی خرید ارزهای دیجیتالی داشته‌اند زیرا در بسیاری از موارد، قوانین سرمایه‌گذاری آن‌ها اجازه چنین فعالیتی را نمی‌دهد. از سوی دیگر، برخی شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی نیز از حضور در پروژه‌های خرید ارزهای دیجیتالی به عنوان راهکاری برای جمع‌آوری سرمایه استفاده کرده‌اند تا سرمایه‌گذاری روی فعالیت استارت‌آپ‌ها.

آن‌طور که از شواهد امر پیداست تلگرام از سرمایه جدیدی که در پرتو عرضه ارز دیجیتالی جدید خود بدست خواهد آورد در جهت راه‌اندازی پلتفرم جدید بلاک چین استفاده می‌کند. پلتفرمی که می‌تواند ظهور نسل جدید رمزگذاری اطلاعات و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را به دنبال داشته باشد.

اگرچه تلگرام می‌تواند به پلتفرمی برای تبادل ارزهای دیجیتالی مبدل شود اما این پلتفرم به محلی مناسب برای فعالیت اسکمرهایی تبدیل شده که به دنبال تغییر قیمت ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده هستند.

از طرف دیگر، برخی مقامات دولتی کشورها نیز از تلگرام به عنوان پناهگاهی برای مجرمان و تروریست‌ها یاد کرده‌اند. از جمله این مقامات می‌توان به نخست وزیر بریتانیا اشاره کرد. این در حالی است که پاول دوروف در گفتگو با وب‌سایت TechCruch مدعی شده حریم خصوصی و حق داشتن این گزینه، اهمیت به مراتب بالاتری در مقایسه با ترس ما از وقوع پدیده‌هایی نظیر تروریسم دارد.

تماس با ما

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه های خدمات پشتیبانی شبکه با ما تماس بگیرید


"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"

 

تلفن  تماس :                   26100584(9821+)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد