کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

خدمات پشتیبانی شبکه

چرا برخی از مدیران یک شرکت حرفه ای را برای خدمات پشتیبانی شبکه انتخاب کنند؟ آیا میدانید حدود 45 درصد مدیران سازمانها از اینکه با یک کارمند IT قرارداد پشتیبانی شبکه امضا کرده اند پشیمان هستند ؟ مواردی مثل عدم تعهد ، مرخصی های متعدد و ناگهانی ، عدم تخصص و تجربه کافی و … رایج ترین چالش هایی هستند که مدیران سازمانها با کارمند شبکه خود دارند! یکبار برای همیشه ، پشتیبانی شبکه سازمان خود را به یک شرکت متعهد بسپارید و با خیالی آسوده به کسب و کار خود بپردازید. شبکه سازمان توسط یک تیم متخصص و باتجربه ، مرتب کنترل و نظارت میشود و کوچکترین مشکلات فنی و امنیتی نیز از چشمان متخصصان شرکت خدمات پشتیبانی شبکه دور نمی ماند.

مدیران زیرک و آینده نگر به منظور افزایش راندمان و کاهش هزینه های نگهداری نصب و پشتیبانی شبکه سازمان ، همیشه کیفیت ممتاز خدمات شبکه یک شرکت خوش نام را، به خدمات ارزان قیمت یک شخص پیمانکار ترجیح میدهند و به خوبی میدانند که حجم امور خدمات نگهداری از شبکه به قدری حساس و زیاد است که یک گروه حرفه ای و باتجربه باید به آن رسیدگی کنند نه یک نفر!

نتمارک به لطف برخورداری از دانش روز و هماهنگی بالای تیمی که حاصل چندین سال سابقه کاری است ، توانسته کارنامه ای درخشان در حوزه خدمات شبکه از خود به جای بگذارد و به عنوان یکی از شرکت های موفق در امر راه اندازی و خدمات پشتیبانی شبکه مطرح و انتخاب اول مدیران سخت گیر ! باشد ؛ بله مدیرانی که برای کسب و کار خود زحمت بسیار کشیده اند نیازهای خاصی هم باید داشته باشند و این سخت گیری آنهاست که توانسته است آنها را به جایگاه فعلی شان برساند. نتمارک در لیست رضایتمندی مشتریان خود ، از این قبیل مدیران سخت کوش ، زرومه ای خوب دارد. با توجه به اهمیت بالای یکپارچگی و پایداری یک شبکه برای سازمان ، نتمارک برنامه ای مناسب برای تامین امنیت و نگهداری از تجهیزات شبکه سازمان شما ارائه میکند و با پشتیبانی های سریع و انجام بازدیدهای دوره ای منظم ، مشکلات شبکه را در کمترین زمان ممکن برطرف میکند. نتمارک خود را به صورت حرفه ای مسئول نگهداری و محفاظت از شبکه سازمان شما می داند.

خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری چه کاربردی دارند ؟

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شرکت ها ، کارخانه ها و سازمان های متوسط و بزرگی که دارای شعب مختلف در سرتاسر کشور هستند و دفتری مرکزی آنها از طریق یک شبکه داخلی به شعب خود متصل شده است ، با استفاده از خدمات پشتبانی شبکه میتوانند کنترل کاملی روی شعبات خود داشته باشند که می بایست قرارداد پشتیبانی شبکه با یک شرکت معتبر انعقاد کنند.

یکی دیگر از کاربردهای خدمات پشتیبانی شبکه ، کنترل نصب و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری بانکها و موسسه های مالی میباشد که با توجه به حساسیت ویژه در خدمات اینترنت بانک ، فقط یک شرکت راه اندازی شبکه حرفه ای و باتجربه میتواند جوابگوی نیازهای پشتیبانی شبکه های کامپیوتری بانکها و موسسه های مالی باشد.

اخیرا توجه ویژه ای به راه اندازی شبکه در موسسه های آموزشی شده است. پشتیبانی شبکه آموزشگاه ها و مراکز آموزشی نیز یکی دیگر از کاربردهای مرسوم خدمات پشتیبانی شبکه میباشد که سبب میشود این مراکز بتوانند به نحوا احسن ، برنامه های آموزشی خود را در بستر یک شبکه یکپارچه به کاراموزان خود ارائه دهند.

خدمات پشتیبانی شبکه نتمارک چه ویژگی هایی دارد؟

بررسی و آنالیز شبکه : کارشناسان نتمارک با تهیه نقشه از وضعیت موجود شبکه، کلیه تجهیزات شبکه سازمان را ثبت میکنند و با انجام تست های مختلف، وضعیت سلامت تجهیزات فیزیکی شبکه اعم از کابل ها، سرورها، کلاینت ها و … را مورد بررسی دقیق قرار میدهند و گزارشات آن را به مدیران ارائه میکنند. با توجه به اهمیت بالای سرور در شبکه، کلیه سخت افزارها و سرویس های نصب شده روی سرور مورد بررسی دقیق قرار میگیرند و متخصصان نتمارک با آنالیز دقیق اطلاعات و داده های موجود ، عوامل مشکلات و اختلالات شبکه سازمان را شناسایی میکنند.

 رفع مشکلات و بهینه سازی شبکه : پس از آنالیزها و شناسایی ایرادات شبکه، کارشناسان نتمارک شروع به برطرف کردن اختلالات و بهینه سازی های مختلف میکنند. رفع ایرادات سخت افزاری در اولویت بالایی میباشد و تجهیزات معیوب به سرعت تعمیر و یا تعویض میشوند. سرورها و ویندوزهای مجازی با آرایش و چینش صحیح کنار همدیگر قرار میگیرند و مشکلات مربوط به اکتیودایرتوری ، دسترسی کاربران به فایلهای سرور و انواع پالیسی ها متناسب با نیازها و اهداف سازمان مورد بررسی و بهینه سازی قرار میگیرند و تنظیمات مداوم برای تمام عناصر شبکه سازمان شما توسط متخصصان نتمارک انجام میگیرد.

پشتیبانی مداوم و به موقع : در نتمارک ، بازدیدهای دوره ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد و در قرارداد پشتیبانی شبکه نیز لزوم اجرای آن حتما قید میشود. پس از رفع اختلالات شبکه ، کارشناسان با آنالیزهای منظم ، به پایش شبکه میپردازند تا دیگر مشکلی در شبکه سازمان باقی نماند. واحد مراقبت از مشتریان نتمارک  نیز بطور مستمر ، فعالیت های مربوط به خدمات پشتیبانی شبکه کارشناسان خود را مورد نظارت قرار میدهد تا تمام موارد داخل قرارداد پشتیبانی شبکه بین سازمان شما و نتمارک بطور کامل و صحیح انجام پذیرد.

ارائه گزارشات و مستندات : کلیه اموری که توسط متخصصان نتمارک برای شبکه سازمان شما انجام میشود ، بطور کامل ثبت میشود و گزارشات آن طی بازه های زمانی که سازمان تعیین میکند ، در اختیار مدیران قرار میگیرد. کارشناسان نتمارک همیشه آماده ارائه مشاوره در رابطه با خدمات پشتیبانی شبکه به مدیران سازمان میباشند و در صورت درخواست و نیاز سازمان برای برقراری جلسه مشاوره ، نتمارک کارشناسان خود را به محل سازمان اعزام میکند تا پاسخگوی نیازها ، سوالات و مشکلات شبکه سازمان شما باشند.

بررسی رضایت مندی مشتریان : نتمارک با شعار مشتری مداری ، تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مشتریان خود انجام میدهد و پس از انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه با سازمان ، ستاد مراقبت از مشتریان نتمارک در بازه های زمانی منظم ، فرم نظرسنجی برای مدیر سازمان ارسال میکند تا خدمات پشتیبانی شبکه کارشناسان نتمارک مورد ارزیابی های کیفیتی قرار بگیرد و این رضایتنامه کتبی ، در گنجینه رزومه های رضایت مشتریان نتمارک نگهداری میشود.

بعد از سفارش خدمات پشتیبانی شبکه نتمارک، چه اتفاقی می افتد؟

پس از مطالعه کاتالوگ خدمات پشتیبانی شبکه و ثبت درخواست تماس ، یکی از کارشناسان روابط عمومی نتمارک با مسئول دفتر شما تماس می گیرد و هماهنگی های لازم جهت اعزام کارشناس و قرار ملاقات با شما انجام می شود و در طی جلسه ای ، چالش ها و مشکلات شبکه سازمان شما مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. سپس کارشناسان نتمارک به منظور شناسایی علت خرابی های شبکه ، از طریق تست های مخنلفی که روی تجهیزات سخت افزاری و سرویس های نرم افزاری شبکه سازمان انجام می دهند ، وضعیت کنونی شبکه سازمان شما را از نظر فنی و امنیتی آنالیز می کنند و بهترین راهکارهای اصولی برای رفع اختلالات موجود ، در قالب گزارشات و مستندات به مدیران سازمان تسلیم می شود. پس از انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه ، متخصصان نتمارک با توجه به داده ها و اطلاعات موجود در آنالیزهای حاصل از تست شبکه ، ابتدا تجهیزات معیوب را به سرعت تعمیر و یا تعویض می کنند و بسته به نیازها و اهداف سازمان و به منظور رفع عیوب و بهینه سازی ، تنظیمات مختلفی روی سرویس های نرم افزاری تحت شبکه  انجام می دهند. پس از رفع کلیه خرابی ها و اختلالات ، متخصصان باتجربه نتمارک با ارائه برنامه ریزی های دقیق برای اقدامات پیشگیرانه و بازدیدهای دوره ای و منظم ، از بروز اختلالات و خرابی های احتمالی شبکه سازمان جلوگیری می کنند و از طریق پشتیبانی سریع و به موقع ایرادات شبکه را در کمترین زمان ممکن برطرف می سازند. کلیه اقدامات کارشناسان پشتیبانی شبکه در سازمان شما ، تحت نظارت واحد مراقبت از مشتریان نتمارک بوده و مستندات آن در بازه های زمانی مشخص به مدیران سازمان ارائه میشود.


 

 

لینک کانال تلگرام نتمارک: کلیک کنید

 

هر آنگونه که مایل هستید با ما در ارتباط باشید.

 

"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"

 

تلفن  تماس :                   26100584(9821+)

 

فکس:                                     26100574

.

مجموعه تخصصی نتمارک

مشاوره | اجرا | پشتیبانی شبکه های کامپیوتری| سانترال| خدمات شبکه | پشتیبانی سخت افزار – پشتیبانی نرم افزار | خدمات آی تی | راه اندازی شبکه | خدمات پشتیبانی شبکه و سرور | مدیریت شبکه | قرارداد تعمیر و نگهداری شبکه | دوربین مداربسته| ویپ| راهکارهای جامع امنیت| تلفن:26100584-021


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد