X
تبلیغات
رایتل
 
کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584
مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت
آخرین مطالب
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • تعداد بازدیدکنندگان: 392123

آیا به دنبال پشتیبان برای نگهداری شبکه و کامپیوتر سازمان خود می گردید؟ شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ Service & Help Desk

اگر به دنبال پشتیبان برای نگهداری شبکه و هلپ دسک سرویسهای کامپیوتری Service & Help Desk Support سازمان کوچک، متوسط و بزرگ خود می گردید ما شرکت فنی مهندسی نتمارک، با تجربه 7 ساله در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

ارائه خدمات پشتیبانی تخصصی کامپیوتر و سرویس های شبکه مناسب شرکتهای کوچک، متوسط و بزرگ Service & Help Desk Support
 به عنوان یک صاحب کار یا کارفرما مسلمآ نمی خواهید که نگران سرویسها و سروهای شبکه و یا سستم های رایانه های خود باشید. اما بدون یک پشتیبانی قابل اطمینان و مستمر، ممکن است سازمان و یا شرکت شما درگیر اختلالات احتمالی شود. از طرفی استخدام یک نیروی داخلی برای پشتیبانی از سیستم های نرم افزاری و کامپیوترهای شبکه ممکن است برای شما گران تمام شود، همچنین با استخدام یک نیرو نمی توانید تخصص و تجربه کافی و لازم، مطابق با تکنولوژی روز دنیا را در اختیار بگیرید.

شرکت معتبر پشتیبان شبکه و کامپیوتر نتمارک
شرکت پشتیبان شبکه نتمارک  می تواند راه حل کامل برای شبکه و رایانه های شما باشد. ما میتوانیم بخش انفورماتیک داخلی شما باشیم. با بخشی از هزینه هایی که برای استخدام نیرو می پردازید. بعلاوه شما تمام مزیت ها، مشاوره و راهنمایی های لازم را در هر برهه ای از زمان بدست خواهید آورد.

شرکت خدمات انفورماتیک و فناوری اطلاعات نتمارک به مدت 7 سال است که پشتیبانی و سرویس و نگهداری شبکه و رایانه های شرکت ها ی مختلف را عهده دار است. ما بیشتر از ۱۵ مهندس و کارشناس خبره در زمینه های مختلف IT را همراه خود داریم و ما در زمینه های تخصصی IT مهارت های کاملی بدست آورده ایم. بنابراین شما می توانید بهترین مساعدت و کمک را همواره در کنار خود داشته باشید و مطمئن باشید که ما کارهای شما را به دیگران نمی سپاریم. ما می توانیم تمامی نیاز های شما را برآورده کنیم و شما فرصت بیشتری برای تمرکز به تجارت اصلی خود خواهید داشت. ما میتوانیم با استفاده از هر راهکار ممکن، از طراحی شبکه داخلی شما گرفته تا نگهداری کامپیوترهای شما به شما و تجارت شما کمک کنیم.

خدمات نگهداری از سیستم IT و پشتیبانی سرویسهای فناوری اطلاعات شرکت خود را به ما بسپارید. نتمارک هرگز شما را تنها نخواهد گذاشت.
شرکت پشتیبان شبکه و کامپیوتر نتمارک در زمینۀ IT راه حل های جامع و کاملی در راستای بهره وری شبکه به شما ارائه می دهد. به جهت مدیریت شبکه و یا نگهداری از بخش های کلیدی سیستم IT شما. ما یک طرح پشتیبانی برای شما طراحی خواهیم کرد که در خور محیط شما باشد و کلیۀ نیاز های شما بلکه هم بیشتر را پوشش دهد. ما از تمامی سیستم های شما نگهداری می کنیم، سرورها، تجهیزات شبکه ، کامپیوترها و سرویسهای نرم افزاری مالی و حسابداری شرکت و سازمان شما را.

میتوانیم سیستم IT شما را کنترل کنیم، هم کنترل از راه دور (Remote) و هم بوسیله حضور در محل و تمامی مشکلات شما را پیش از اینکه باعث بروز اختلال شوند برطرف سازیم.

این موارد را در سریعترین زمان از شرکت معتبر پشتیبان شبکه نتمارک بخواهید:
ارائه پیشنهادات جهت بهینه سازی سیستم شبکه موجود
ارائه خدمات رایگان جهت بهینه سازی سیستم موجود
رفع عیب سیستم در کوتاه ترین زمان ممکن

پشتیبانی تلفنی شبکه و کامپیوترها:
شما در تمامی ساعات اداری از سیستم پشتیبانی تلفنی ما بهره مند خواهید شد.بیشتر مشکلات از طریق راهنمایی تلفنی قابل حل هستند به شرط آنکه نیروهای فنی نتمارک پشتیبان شما باشند.شما می توانید با این شماره ها تماس بگیرید: 26100584 – 021

پشتیبانی در محل و پاسخگویی فوری:
ما برنامه زمانبندی شده ای جهت بازدید دوره ای از سیستم های شما فراهم خواهیم کرد. برای ارائه سرویس های معمول و مورد نیاز بستر شبکه و کامپیوترهای شما این امر ضروری است و خدماتی از قبیل گردگیری سیستم و چک کردن سرعت سیستم و یا نیاز به Update شدن کامپیوترها و غیره ارائه خواهد شد. البته در مواردی هم که مشکلات ناگهانی پیش می آید در سریع ترین زمان ممکن کارشناس به محل شما اعزام خواهد شد.

یکی از مشکلات موجود در سیستم های کامپیوتری که همواره باعث میرایی زودرس دستگاه ها می شود گرد و خاک است، گرد وخاک به هر صورت وارد کامپیوتر می شود و اگر چنانچه هر چند وقت یکبار سیستم تمیز نگردد باعث گرم شدن بیش از حد فضای داخل کیس می شود که خرابی سیستم را موجب می گردد. طرح سرویس ادواری علاوه بر برطرف کردن مشکلات موجود شامل گرد گیری سیستم ها نیز می باشد تا از خرابی های ناشی از گرد و غبار داخل سیستم جلوگیری شود.

طرح سرویس ادواری سیستم های کامپیوتری:
هدف ما از پشتیبانی سیستم های کاربران، ایجاد سیستم یا شبکه ای است که برای مدت زمان طولانی با حداقل ایرادات فعال بوده که طول عمر سیستم ها در ان حائز اهمیت است. برای دستیابی به این مهم نیاز است تا به صورت دوره ای به سیستم ها رسیدگی شود که این مورد خارج از بحث رفع عیب می تواند باشد. به صورت دوره ای کلیه سیستم ها باز بینی می شوند و اگر مشکلاتی توسط کارشناس دیده شود که کاربر از ان بی اطلاع است رفع شده ودر صورت وجود راه کاری برای بهتر شدن سیستم با توجه به نیاز کاری مشترک تحت عنوان پیشنهاداتی ارائه می گردد. همچنین کلیه سیستم ها گردگیری می شود و درب های کیس ها پلمپ می گردد تا از دسترسی به داخل ان هم جلوگیری شود.

در برخی از موارد شبکه ای گسترده شده و تعدادی کامپیوتر متصل مشغول کارند. اما مشکلات از قبیل کندی سیستم ها،اختلال در ارتباطات و… باعث محیطی غیر قابل اطمینان برای کار می شود که کاربران به مرور زمان مجبور به تحمل شرایط می شوند. پس از بازبینی شبکه و سیستم ها و یافتن مشکلات موجود که معمولاً تکراری نیز هستند ظرف مدت کوتاهی می توان برای همیشه از اینگونه مشکلات رهایی یافت.

در مواردی دیگر مشکلات اختلالات موجود در شبکه ها نیست. به عنوان مثال شبکه ای داریم و تعدادی کاربر که این در این شبکه اینترنت نیز share می باشد وهمه کاربران به صورت مساوی از اینترنت استفاده می کنند.ما می توانیم با استفاده از سرویس های جانبی پهنای باند مربوط به هر کامپیوتر را جدا تعیین کنیم و همچنین در صورت نیاز یک log کلی از فعالیت های کاربر داشته باشیم.

پورتال مشتری و ثبت مشکلات سیستم ها و سرویسهای رایانه ای:
در شرکت معتبر پشتیبانی شبکه و کامپیوتر نتمارک ما ارتباط با شرکت را برای شما آسان نموده ایم. شما می توانید برای تغییر مشخصات خود و یا تغییر برنامه زمانبندی سرویس دوره ای خود و حتی برای اعلام یک خرابی و اعلام نیاز برای حضور کارشناس در سایت شما با وارد کردن یک Ticket در پرتال آنلاین تیکتینگ و سامانه پاسخگویی درلحظه با ارسال تیکت پشتیبانی آنلاین، این امور را به اطلاع ما برسانید و مطمئن باشید که سریعاً جواب خواهید گرفت. در این پرتال می توانید ارجاعات خود را نیز رهگیری کنید.

پشتیبانی دقیق از سیستم های کامپیوتری:
شرکت مهندسی شبکه نتمارک علاوه بر سرویس و نگهداری سیستم ها و شبکه های رایانه ای در اجرای پروژه های شبکه و پسیو شبکه و تجهیزات سخت افزاری نیز فعالیت می کند. به دلیل حضور کارشناسان مجرب و با تجربۀ کافی در امور مربوطه، این امر یک مزیت عمده در فعالیت های نگهداری محسوب می شود.




0       نظرات
چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1396 :: 07:46 ب.ظ
آرش