کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

اگر هفت سال قبل 1000 دلار بیت کوین می خریدید، امروز 35 میلیون دلار سرمایه داشتید

ارزش بیت کوین به عنوان محبوب ترین واحد پولی دیجیتالی طی سال جاری به طرز غیر قابل باوری افزایش یافته است. بنا بر گزارش Coindesk، هر سکه بیت کوین در آغاز امروز با قیمت 2483 دلار مبادله می شد که هم اکنون به بیش از 2700 دلار افزایش یافته. این رقم، تمام رکوردهای پیشین بیت کوین را جا به جا کرده و نشان می دهد که از ابتدای سال 2017، این واحد پولی روند رو به رشد فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است.

سرعت رشد بیت کوین سبب شده تا توجه ها به سمت دیگر واحدهای پولی دیجیتالی کمتر شناخته شده، مانند Etherium یا Ripple نیز جلب شود. ارزش Etherium از ابتدای سال جاری میلادی تا به امروز، از 8.24 دلار به 203.30 دلار رسیده است. با این همه، وب سایت TechCrunch در گزارشی نوشته که با وجود محبوبیت روز افزون سایر واحد های پولی، بیت کوین در حال حاضر 47 درصد از ارزش بازار پول های دیجیتالی را به خود اختصاص داده است.


تحلیلگران فکر می کنند که ارزش بیت کوین به خاطر بی ثباتی اقتصادی در کشورهایی مانند روسیه، نیجریه و کره جنوبی در حال افزایش است

دلایل افزایش ارزش بیت کوین کماکان به صورت دقیق مشخص نیست اما تحلیلگران دلایل متفاوتی برای آن ارائه کرده اند. برخی از تحلیلگران فکر می کنند که ارزش بیت کوین به خاطر بی ثباتی اقتصادی در کشورهایی مانند روسیه، نیجریه و کره جنوبی در حال افزایش است. از طرف دیگر، جف جان رابرتز از نشریه Fortune می گوید که محبوبیت بیت کوین میان عامه مردم سبب گشته تا سرمایه گذاران، سرمایه بیشتری را به این واحد مالی تزریق کنند.

گذشته از این، رگولاتوری های ژاپنی و چینی از همین حالا گام هایی برای پشتیبانی از بیت کوین در مبادلات مالی برداشته اند که این موضوع خود به افزایش سرمایه گذاری در قاره آسیا منجر می شود. چنین گزارش هایی سبب شده تا برخی موسسات، چارت های آماری جدیدی برای نمایش میزان رشد بیت کوین فراهم آورند. به عنوان مثال آمار نشان می دهد هرکسی که طی ماه جولای 2010 مبلغ هزار دلار را روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده باشد، امروز ارزش بیت کوین اش به بیش از 35 میلیون دلار رسیده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد