کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

ساخت اپلیکیشن های موبایل بدون مهارت برنامه نویسی

همانطور که میبینیم سیستم عامل اندروید به عنوان سیستم عامل گوشی های هوشمند بسیار مطرح است و روز به روز به کمک اپلیکیشن های مختلف در حال رشد و توسعه است. همچنین روش های زیادی برای ایجاد و ساخت اپلیکیشن های اندروید وجود دارد که حتی کاربرانی که مهارت برنامه نویسی ندارند بتوانند اپلیکیشن های ساده و مورد نیاز خود را بسازند و از آنها بهره ببرند. در این مطلب قصد داریم تا روش هایی را ارائه کنیم که کاربران بدون مهارت برنامه نویسی بتوانند اپلیکیشن اندروید بسازند.

AppsGeyser

 

سرویسی است که امکان تبدیل محتوا به اپلیکیشن را میدهد. همچنین دارای ابزار مختلفی است که میتوانید در اپلیکیشنتان اضافه کنید و به کسب و کار بپردازید.

 

Appypie

 

یکی از سریع ترین روش های ساخت اپلیکیشن اندروید است که بدون نوشتن کدی قابل اجرا است. میتوانید این برنامه را از Google Play Store و Apple App Store تهیه کنید تا به کمک Drag & Drop اپلیکیشن بسازید و از امکانات جذاب این برنامه بهره ببرید.

Buzztouch

 

یک موتور جستجو ی متن باز است که به کاربران در ساخت اپلیکیشن های اندروید کمک میکند. علاوه بر ساخت اپلیکیشن در سیستم عامل اندروید قابلیت ساخت اپلیکیشن های iOS را نیز دارد.

 

Appyet

 

این برنامه با در اختیار قرار دادن امکانات مختلف به کاربر امکان ساخت اپلیکیشن های محتوایی و اپلیکیشن های کتاب را میدهد.

 

موارد ذکر شده در بالا از معتبر ترین روش های ساخت اپلیکیشن بودند که معرفی کردیم و قابلیت های جالبی در اختیار کاربران گذاشته اند تا در اپلیکیشن ها امکاناتی قرار دهند و ایده های خود را بدون مهارت خاصی پیاده سازی کنند. اما سایت ها و برنامه های دیگری هم هستند میتوان به Appcly، App Machine، Good Barber و Mobile Roadie اشاره کرد. همچنین میتوان سایت های فارسی ساخت اپلیکیشن مثل AppAsan، Puzzley، Appeto و دیگر سایت ها را نیز نام برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد