ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
هر سازمانی پس از مرحله ی راه اندازی شبکه ی کامپیوتری خود ، نیاز به فرایند پشتیبانی شبکه و نگهداری آن دارد و سرعت عمل در رفع مشکلات ، هنگام وقوع ، از اولویت ویژهای برخوردار است. اما دستیابی به چنین موقعیتی، بدون برنامه ریزی هدفمند و انجام پیش نیازها و پیش بینی های لازم میسر نیست. تهیه ی مستندات ضروری شبکه، شناسنامه ی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم ها، شناسنامه ی کاربران و طراحی بازدیدها و سرویس های زمانبندی شده، گام مؤثری در نیل به این هدف و موقعیت می باشد.
فرایند پشتیبانی با ارائه راهکارهایی همچون، سرکشی هفتگی و ارائه پشتیبانی فنی به کادر ITسازمان، استقرار تیم پشتیبانی شبکه به صورت پاره وقت و تمام وقت در محل مشتری شروع شده و تا تهیه ی مستندات ضروری شبکه، شناسنامه ی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم ها، شناسنامه ی کاربران و طراحی بازدیدها و سرویس های زمانبندی شده ادامه می یابد.
برخی خدمات شرکت نتمارک زمینه ی پشتیبانی شبکه به شرح زیر میباشد:
26100584
کارشناس پشتیبانی
09125149569