کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

اولین کارخانه تولید کامپیوتر در کوبا افتتاح شد

شور کوبا که هم اکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ ترین صادرکنندگان موادی همچون نیکل، شکر و دخانیات در جهان محسوب می شود، اخیراً سودای ورود به دنیای تکنولوژی را در سر می پروراند و در اولین گام توانست اولین کارخانه تولید کامپیوتر را در کشور خود افتتاح کند

به گفته منابع خبری موثق، شرکت چینی Haier، بخش عمده ای از مسئولیت های ساخت و تجهیز این کارخانه را بر عهده گرفت و قرار است علاوه بر آوردن تکنولوژی های مورد نیاز، آموزش های لازم را نیز به کوبایی ها برای اداره این کارخانه ارائه دهد.

این کارخانه تولید کامپیوتر در نوع خود به عنوان یکی از مدرن‌ترین کارخانه های جهان به حساب می آید و می تواند لپ تاپ های پیشرفته ای را مجهز به آخرین تکنولوژی ها و قطعات سخت افزاری دنیا تولید کند. همچنین، تولید تبلت های ۸ و ۱۰ اینچی نیز در خط تولید این کارخانه جای گرفته است.

تشخیص این موضوع که چرا شرکت Haier، دست به چنین سرمایه گذاری کلانی زده است، سخت نیست؛ چرا که این شرکت چینی سالهاست در زمینه تولید محصولات الکترونیکی فعالیت دارد و از این راه می تواند علاوه بر ایجاد بازای جدید، بخش عمده ای از محصولات خود را به راحتی و بدون کوچک‌ترین دردسری به فروش برساند.

با این حال، کوبا به زودی قادر خواهد بود سهم قابل توجهی از بازار محصولات هوشمند موجود در بازار کشور خود را از طریق این کارخانه تولید کند و به تبع، از میزان واردات این کالاها بکاهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد