کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

توقف فروش اینترنت در صورت اختصاص ندادن پهنای باند کافی


معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات امروز با بیان اینکه گزینه ضریب اشتراک یک به هشت که پیش تر در مصرف پهنای باند اینترنت وجود داشت در مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات حذف شده، از برخورد با اپراتورهایی خبر داد که از اختصاص پهنای باند اعلام شده به کاربران خودداری می کنند.

حسین فلاح جوشقانی امروز در مصاحبه ای که توسط خبرگزاری مهر پوشش داده شده اعلام کرد پیش از این تکنیکی با عنوان ضریب اشتراک یک به هشت از سوی اپراتورها به کار گرفته می شود که به معنی به اشتراک گذاشتن پهنای باند اینترنت بین 8 کاربر بود. اما در مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات این شرایط حذف شده و در حال حاضر اپراتورها می بایست به همان سرعت درخواستی و خریداری شده توسط مشترک به وی سرویس دهند. به گفته مهاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورهای اینترنتی در مصوبه جدید ملزم به افزایش پهنای باند هستند و در صورتی که پهنای باند اختصاص داده شده توسط فروشندگان پایین از میزان سرانه مشخص شده در قانون باشد دستور توقف فروش اپراتور اینترنتی مورد نظر صادر خواهد شد.

نکته قابل توجه دیگر درباره سخنان جوشقانی به این بند باز می گردد که او اعلام کرد: "توضیحات داده شده به این معنی نیست که برای مثال اگر اپراتوری اینترنت با سرعت 2 مگابیت به کاربر بفروشد می بایست به صورت اختصاصی کل پهنای باند را در اختیار وی قرار دهد. بلکه به این معنی است که اپراتور مورد نظر می بایست نحوه مصرف مشترک را بررسی کرده و با توجه به الگوی مصرف کاربر به او سرویس دهی کند".

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد