پشتیبانی شبکه ( تلفنی )
نتمارک یکی از بزرگترین مراکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتر و پاسخگویی تلفنی مشکلات شبکه ( پشتیبانی شبکه - پشتیبانی سخت افزار ) می باشد . این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی تلفنی به کاربران خانگی و کارشناسان شبکه راه اندازی گردیده است . هسته اصلی مرکز پشتیبانی تلفنی از 2 بخش تشکیل گردیده است . بخش ویژه پاسخگوئی به سوالات کاربران خانگی و بخش ویژه کارشناسان و مدیران شبکه .
مشاوره انفورماتیک
امروزه در بسیاری از سازمان ها و ارگانها واحد فن آوری اطلاعات (IT) ، هم به عنوان یک چالش و هم یک فرصت دیده می شود. این موضوع نشان دهنده این واقعیت است که فن آوری اطلاعات و مشاوره انفورماتیک تبدیل به یک پیش شرط مطلق برای رشد و موفقیت سازمانی، گردیده. به طور مختصر، یکی ازاصول منطقی موفقیت وجریان هرکسب و کاری ،فناوری اطلاعات می باشد.
پشتیبانی شبکه و سرور
مدیریت و پشتیبانی شبکه و سرور به روشهای مختلف قابل انجام می باشد . برخی از سازمانها برای این کار اقدام به استخدام نیروهای متخصص بصورت تمام وقت یا پاره وقت نموده و همه امور این بخش را به این افراد می سپارند . اما همواره تجربه های مدیریت نشان داده است که نمیتوان همه اطلاعات و اسناد و مدارک سازمان را در اختیار یک فرد قرارداد و کاملا به او اعتماد داشت . بارها در سازمانها شاهد بوده ایم که کارمندان یا به علت مشکلات کاری و یا شخصی از مسئولیت خود شانه خالی کرده و از سازمان بیرون می روند . اگر شما مدیر یک سازمان باشید تصور کنید پس از رفتن این شخص از سازمان چه مشکلاتی ممکن است برای شبکه شما و اطلاعات شما بوجود آید .
پشتیبانی سخت افزار
پشتیبانی سخت افزار و پشتیبانی شبکه کامپیوتر یکی از خدمات نتمارک میباشد که وظیفه پشتیبانی سخت افزار و استفاده کننده آنها را در قالب قرارداد تعمیر و نگهداری سخت افزار دارد. این فرآیند شامل پیشگیری از خرابی ، نصب و راهاندازی، ارتقاء و تعمیرات میباشد که انجام کار بر اساس استاندارد فرآیند پشتیبانی سخت افزار و شبکه می باشد .
پشتیبانی شبکه network support
پشتیبانی شبکه : وابستگی سیستمها به همدیگر و گسترش و ایجاد شبکههای کامپیوتری موجب شده است که مدیران ارشد سازمانها نیاز داشته باشند تا همواره از آخرین وضعیت تجهیزات شبکه برای بررسی کارکرد و راندمان سازمان مورد مدیریت خود اطلاع داشته و قادر باشند به موقع در زمینه پشتیبانی شبکه - پشتیبانی سخت افزار - مشاوره انفورماتیک تصمیمگیری نمایند. با گسترش استفاده از سیستمهای رایانهای در ادارات ، سازمانها و شرکتها در کشور، لزوم استفاده از شبکههای کامپیوتری روز به روز افزایش مییابد. ( پشتیبانی شبکه - پشتیبانی سخت افزار ) یک اصل است .
شرکت نتمارک مفتخر است برای سالیان متوالی پشتیبانی و نگهداری شبکه و زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت های معتبری را بر عهده دارد و رضایت مشتریان خود را با خدمات با کیفیت و قیمت مناسب جلب کرده است. همچنین شرکت نتمارک با داشتن تیم های فنی و تخصصی گزینه ی مناسبی برای صاحبان مشاغل و مدیریان کسب و کار به منظور انتخاب یک مشاور شبکه، پیمانکار شبکه و یا ناظر شبکه می باشد.
تیم های فنی و تخصصی نتمارک
تیم طراحی و پیاده سازی شبکه
تیم پشتیبانی و نگهداری شبکه
تیم مشاوره، طراحی و پیاده سازی تلفن تحت شبکه ( ویپ ) VoIP
تیم طراحی و پیاده سازی دیتاسنتر
تیم طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای سفارشی
تیم پسیو شبکه شامل اجرای کابل و داکت، دوربین مدار بسته، مرکز تلفن (سانترال)
شرکت نتمارک مفتخر است برای سالیان متوالی پشتیبانی و نگهداری شبکه و زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت های معتبری را بر عهده دارد و رضایت مشتریان خود را با خدمات با کیفیت و قیمت مناسب جلب کرده است. همچنین شرکت نتمارک با داشتن تیم های فنی و تخصصی گزینه ی مناسبی برای صاحبان مشاغل و مدیریان کسب و کار به منظور انتخاب یک مشاور شبکه، پیمانکار شبکه و یا ناظر شبکه می باشد.
تیم های فنی و تخصصی نتمارک
تیم طراحی و پیاده سازی شبکه
تیم پشتیبانی و نگهداری شبکه
تیم مشاوره، طراحی و پیاده سازی تلفن تحت شبکه ( ویپ ) VoIP
تیم طراحی و پیاده سازی دیتاسنتر
تیم طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای سفارشی
تیم پسیو شبکه شامل اجرای کابل و داکت، دوربین مدار بسته، مرکز تلفن (سانترال)
هر آنگونه که مایل هستید با ما در ارتباط باشید.
"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"
تلفن تماس:
021-26100584 ( ده خط همزمان)
کارشناس پشتیبانی :
09125149569
پشتیبانی شبکه و سرور خدمات تعمیر شبکه کامپیوتر قرار داد شبکه نصب و راه اندازی سرور قرارداد پشتیبانی شبکه پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتر نصب و راه اندازی شبکه قرارداد پشتیبانی شبکه پشتیبانی و نگهداری شبکه پشتیبانی سخت افزار آموزش پشتیبانی و مدیریت شبکه پشتیبانی و نگهداری شبکه تعمیر شبکه های کامپیوتری خدمات نصب شبکه پشتیبانی شبکه و سخت افزار قرارداد تعمیر و نگهداری شبکه پشتیبانی شبکه های کامپیوتری آموزش کاربردی مدیریت شبکه تعمیرکامپیوتر و شبکه پشتیبانی شبکه نصب شبکه های کامپیوتری قرارداد تعمیر و نگهداری کامپیوتر پشتیبانی سخت افزاری
BenQ یک مانیتور 27 اینچی جدید با وضوح تصویر WQHD مخصوص طراحان معرفی کرد. مانیتور PD2700Q از 100% طیف رنگ های استاندارد Rec.709 و همچنین sRGB پشتیبانی می کند، بنابراین یک انتخاب ایده آل برای طراحان و گرافیست های حرفه ای است.
PD2700Qبه پنل 27 اینچی از نوع IPS با نور پس زمینه LED با پشتیبانی از
وضوح تصویر ذاتی (native)ا 2560x1440 پیکسل مجهز است. می توان کنتراست
1000:1، شدت روشنایی حداکثر 350 cd/m2، زمان پاسخدهی 12 میلی ثانیه و زاویه
دید افقی و عمودی 178/178 درجه از دیگر ویژگی های این پنل هستند.
کنترل
شدت روشنایی پنل این مانیتور به روش غیر PWM انجام می شود، بنابراین مشکل
لرزش و چشمک زدن نور پس زمینه (Screen flickering) به حداقل می رسد.
همچنین PD2700Q دارای حالت نور آبی ضعیف با شدت کم است که از شدت خستگی و
خشکی چشم ها در استفاده طولانی مدت می کاهد.
PD2700Q به دو عدد بلندگوی 1 واتی، یک عدد درگاه HDMI، یک عدد درگاه mini DisplayPort و یک عدد درگاه DisplayPort مجهز است.
این
مانیتور دارای پیکربندی های نرم افزای بهینه سازی شده برای استفاده های
مختلف است. قیمت و زمان عرضه مانیتور PD2700Q اعلام نشده است.
به تازگی محققان امنیتی در موسسه Arbor Networks متوجه شدند که هزاران دوربین مداربسته و وبکم در اقصی نقاط جهان هک شده است تا برای حملات سایبری از نوع DDoS به بانکها و نهادهای دولتی، وبسایتهای بازی و خدماترسانهای اینترنتی، در خدمت ارتش بزرگ باتنتها قرار گیرند. پیش از این و در حملاتی مشابه، برخی از وبسایتها با چهارصد گیگابیت درخواست در یک ثانیه مواجه شده بودند.
هزاران دوربین مداربسته و وبکم هک شد
هکرهای کلاه سیاه Lizard Squad که بیش از همه به عنوان یک تیم هکری با ابزار حمله از نوع DDoS شناخته شده هستند، بنا به گزارشها در آخرین اقدام خود هزاران دوربین مدار بسته و وبکم را در سراسر جهان هک کردهاند. محققان امنیتی در موسسه Arbor Networks اخیرا متوجه شده اند که هزاران دوربین مدار بسته و وب کم در سراسر دنیا هک شده است تا به ارتش بزرگ بات نتها برای حملات سایبری از نوع DDoS به بانکها و نهادهای دولتی، وبسایتهای بازی و خدماترسانهای اینترنت بپیوندند.
نکته جالب اینکه این دوربینهای مداربسته و وبکمها برای باتنتها و در راستای حملات سایبری از نوع DDoS، به اندازه یک رایانه شخصی قوی نیستند؛ اما در مجموع میتوانند با ارسال درخواستهای مکرر به سرور، یک وب سایت را به کلی از کار بیندازند. پیش از این در حملاتی مشابه، برخی از وب سایتها با ۴۰۰ گیگابیت درخواست در یک ثانیه مواجه شده بودند.
اما دلیل هک شدن این دوربینها مدار بسته چیست؟
به یک دلیل ساده و آن هم این که این دستگاهها اهداف بسیار سادهای برای هکرها هستند.
دوربینهای مدار بسته معمولا از نسخههای بسیار ساده پلتفرمهای معمول مانند لینوکس
استفاده میکنند که معمولا به دلیل ضعف سختافزاری از قابلیتهای امنیتی پائینی برخوردارند
و بیشتر نیز از حساب کاربری و گذرواژه ساده و یکسانی استفاده میکنند
.
این موضوع را وقتی در کنار موضوع دیگر یعنی کاربرانی که معمولا به فکر بهروزرسانی نرمافزاری این دوربینها نبوده و وصلههای امنیتی برای آنها را دریافت نمیکنند، متوجه میشویم که بزرگترین و سختترین مرحله برای هک یک دوربین مدار بسته، پیدا کردن آن است!
همگان گروه هکرهای کلاه سیاه Lizard را بیش از همه با حملات سایبری که در سال ۲۰۱۴ به وبسایت پلیاستیشن کرد به خاطر دارند. همچنین این گروه در همان سال یک حمله اساسی و پر دامنه را به سمت کرهشمالی صورت داد که برای یک روز، اینترنت عمومی در این کشور را از کار انداخته بود.