کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

کامپیوتر و شبکه آموزش مشاوره, نصب و پشتیبانی شبکه تلفن:26100584

مشاوره اجرا پشتیبانی شبکه های کامپیوتری -دوربین مداربسته-سانترال -ویپ-راهکارهای جامع امنیت

دانلود مقاله آموزشی + دانلود نرم افزار مدیریت شبکه NetLimiter Pro 3.0.0.10 Final


نرم افزار NetLimiter نرم افزاری بسیار عالی برای کنترل و نظارت بر ترافیک شبکه و اعمال تغییرات و محدودیت ها در آن است. این نرم افزار توسط گروه Locktime Software تولید شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به طور کلی بر تمامی اعمال شبکه نظارت داشته باشید و فعالیت تمام نرم افزارهایی را که از اینترنت استفاده می کنند کنترل کنید. این نرم افزار این قابلیت را به شما می دهد که پهنای باند اینترنت موجود روی سیستم تان را میان نرم افزارهایی که از اینترنت استفاده می کنند به اشتراک بگذارید.


دانلود مقاله آموزشی 



 




هر آنگونه که مایل هستید با ما در ارتباط باشید.

"ما همیشه پاسخگوی شما هستیم"

تلفن  تماس :              26100584(9821+)        یا          66371224(9821+)

فکس:                                      26100574(9821+)

شماره پیامک:  300028535993456



www.netmork.com



 

در سیستم های رایانه ای متصل به اینترنت همیشه یکی از مهم ترین مسائل ، مدیریت پهنای باند اینترنت بوده است تا بتوانیم به بهترین شکل از آن استفاده کنیم ، از سرعت واقعی آن مطلع شویم و بسیاری از امور مدیریتی دیگر. NetLimiter یکی از قدرتمندترین و کامل ترین نرم افزارهای مدیریتی در این زمینه به شمار می رود که با استفاده از آن می توانید به همه آنچه برای مدیریت پهنای باند خود نیاز دارید دسترسی داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا بر دسترسی نرم افزارهای مختلف به اینترنت نظارت داشته باشید ، استفاده آنها از اینترنت را محدود و یا نسبت به دیگر نرم افزارها افزایش دهید که البته این کار در محیطی بسیار کاربر پسند انجام می شود. نرم افزار لیستی از برنامه هایی که از اینترنت استفاده می کنند را در اختیار شما قرار می دهد و اعمال تغییرات در آن را به شما محول می کند. با این روش می توانید از آپدیت های ناخواسته و یا در مواردی از دسترسی نرم افزارهای مشکوک به اینترنت جلوگیری کنید و یا به نرم افزارهایی که نیاز بیشتری به اینترنت دارند پهنای باند بیشتری را اختصاص دهید. همچنین می توانید برای استفاده از اینترنت سقف تعیین کنید تا بیشتر از حجم مورد نظر اجازه استفاده داده نشود. از دیگر امکانات بیشمار این نرم افزار می توان به امکان مشاهده نموداری مصرف اینترنت اشاره کرد که اطلاعات بسیار جامعی را در اختیار شما قرار خواهد داد.





نرم افزار NetLimiter نرم افزاری بسیار عالی برای کنترل و نظارت بر ترافیک شبکه و اعمال تغییرات و محدودیت ها در آن است. این نرم افزار توسط گروه Locktime Software تولید شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به طور کلی بر تمامی اعمال شبکه نظارت داشته باشید و فعالیت تمام نرم افزارهایی را که از اینترنت استفاده می کنند کنترل کنید. این نرم افزار این قابلیت را به شما می دهد که پهنای باند اینترنت موجود روی سیستم تان را میان نرم افزارهایی که از اینترنت استفاده می کنند به اشتراک بگذارید. همچنین شما امکان تعیین و محدود کردن سرعت دانلود و آپلود و نظارت بر سرعت های مربوط به هر نرم افزار را خواهید داشت. همچنین این نرم افزار با تمامی نسخه ها ویندوز مانند ۲۰۰۰، ۲۰۰۳، XP، Vista و Se7en در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی سازگار است.





دانلود مقاله آموزشی 


دانلود نرم افزار

نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدرضا سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:14 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

سلام خیلی ممنون
انشاءالله سربلند باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد